piątek, 28 marca 2014

hallo ,hallo jest tu kto??

no ja juz jestem oj dzialo sie dzialo u mnie i to bardzo duzo  zaraz wam opowiem zdjeciami co robilam jak mnie tu nie bylo ;-) 

hmmmm od czego by tu zaczac??

zrobilam serduszkowa zawieszke ktora juz znalazla sie u nowej wlascicielki Emilki ;-) 






takie malenkie serduszko uszylam z resztek ;-)


kupilam te cudowne motki z bawelny i zrobilam z nich zawieszki do ktorych jako baze wykorzystalam koleczka z karnisza ;-)










dorobilam sobie jeszcze takie malenkie koszyczki




i taka cudowna zakladke  
frywolitka na igle ;-)




mysle ze na chwilke wystarczy tych dobroci a mam ich jeszcze wiecej w zanadrzu;-)
milego wieczorku

pozdrawiam Bozena




4 komentarze:

  1. śliczności,widze że nie leniuchujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kochana ;-) caly czas dziergam tylko czasu bierzacego brakuje ;-)

      Usuń
  2. Bożenko ale śliczności, już nasyciłam moje oczęta Twoimi cudnymi pracami:)
    pozdrawiam maryla:)

    OdpowiedzUsuń