czwartek, 4 maja 2017

Witam,po strasznie dlugiej przerwie powracam i powiem wam ze dzialo sie i to bardzo duzo 
ale o tym kiedy indziej.Nadal szydelkuje i to duzo,zlapalam nawet za druty,ale to jednak nie moja bajka.
zrobilam kilka prezentow niespodzianek,bo uwielbiam wywolywac usmiech na twarzach gdy na swiecie tyle zla jest ;-(




zaczelam tez powoli odbudowywac moja biblioteke z ksiazkami,moj cudowny maz zrobil mi nawet piekny regal gdzie moge je teraz wszystkie w jednym miejcu trzymac,zasiadam wtedy w fotelu bujanym z kubkiem kawy lub herbaty i przepadam czasami nawet na kilka godzin...



 systematycznie uzupelniam sobie poleczki z czego 4 mam zarezerwowane po jednej dla
1.Ani Dabrowskiej  https://www.facebook.com/annadabrowska.autor/?fref=ts
 ksiazki Ani juz przeczytane
-Nakarmie Cie miloscia
-W rytmie passady

2.Anity Scharmach  https://www.facebook.com/book.anischa/?fref=ts
Anity tez
-Moge wszystko

3.Ani Sakowicz   https://www.facebook.com/annasakowicz/?fref=ts
trylogia z cudowna dedykacja chwilowo czeka ...

4.Sylwii Trojanowskiej   https://www.facebook.com/Sylwia.Trojanowska.pisarz/?fref=ts
a Sylwii tez juz przeczytane i poszly dalej w obieg
-Szkola latania
-Blisko chmur
-Szept wiatru








zycze wam cudownego wieczoru
Bozena


14 komentarzy:

  1. Podziwiam, że szydełkujesz. Ja kiedyś próbowałam, ale nie mam do tego cierpliwości :)
    Biblioteczka cudna. Akurat znam książki, które masz i wspominam każdą z nich bardzo pozytywnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydelkuje odkąd pamiętam :) a biblioteczka była moim marzeniem które po latach się spełniło:)
      A większość książek ktore w niej są to dzięki twoim pięknym opisom
      :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja szydełkowałam póki moja babcia żyła, bo ona jakoś mnie motywowała, a teraz każdą wolną chwilę wolę poświęcić na czytanie :)
      Też marzyłam o takiej pięknej biblioteczce i dzięki mojemu mężowi to marzenie udało mi się zrealizować :)
      Cieszę się niezmiernie, że dzięki moim opiniom skusiłaś się na powyższe lektury. Mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej :)

      Usuń
    4. Do szydełka czasami warto choćby na chwilę wrócić.Ja czytam książki i żeby ochłonąć po przeczytaniu każdej z nich sięgam po szydełko.
      W/g mnie najlepszy sposób żeby poza pieczeniem ciasta.A z twoich nowości recenzyjnych będę nadal korzystać.

      Usuń
    5. Do szydełka czasami warto choćby na chwilę wrócić.Ja czytam książki i żeby ochłonąć po przeczytaniu każdej z nich sięgam po szydełko.
      W/g mnie najlepszy sposób żeby poza pieczeniem ciasta.A z twoich nowości recenzyjnych będę nadal korzystać.

      Usuń
  2. Jaki Ty masz piękny regał i zdolnego męża! Gratuluję i zazdroszczę ( regału oczywiście) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a na biblioteczkę czekałam cierpliwie kilka lat bo jak to w życiu bywa zawsze coś było ważniejsze :)

      Usuń
  3. Piękne lektury, przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Regał wyszedł świetnie. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń